15. Kongres Public Relations i Komunikacji – zarejestruj się!

#2 dni wypełnione wiedzą

#17 praktycznych prelekcji

#15 inspirujących case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów

#Setka zaangażowanych uczestników

#Nieskończenie wiele ról PR-owca.

 

Ruszyła rejestracja na 15 Kongres Public Relations i Komunikacji, które odbędzie się w dniach 15-16 października 2019 w Warszawie!

 

Myśl przewodnia tegorocznej edycji to #PR-owiec #Wielozadaniowiec. Digital, social media, podcasty, influencerzy – czyli nowe PR-owe ścieżki komunikacji. Zadania z obszaru marketingu, employer brandingu, nieprzewidywalne kryzysy – czyli PR-owiec musi znać się na wszystkim!

 

 W programie m.in.:

  • jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku marki,
  • podcasty, muzyka, gwiazdy – nowe narzędzia i kanały dotarcia do odbiorcy,
  • w jaki sposób zwiększyć efektywność komunikatów w mediach,
  • metody unikania błędów komunikacyjnych i budowania strategii, która trafia do wszystkich,
  • przegląd najciekawszych kampaniami PR 2019.

 

Zatem jeśli też masz wrażenie, że PR-owiec to osoba do zadań specjalnych, łącząca wiele ról i do tego czasem dokonująca niemożliwego – nie może Cię zabraknąć!

 

#PR-owiec #Wielozadaniowec
#PR-owiec #HR-owiec
#PR-owiec #SocialMediowiec
#PR-owiec #Kryzysowiec
#PR-owiec #Marketingowiec

CASE STUDIES

 

#MĘSKIEGRANIE #MCDONALD’S #GOODYEAR #GREENPEACE #MICROSOFT #NEUCA #CEDC #INNOGY #IKEA #PKNORLEN #WARTA

 

Szczegóły i rejestracja: https://www.pb.pl/konferencje/15-kongres-public-relations-i-komunikacji

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg