40. kongres FIBEP

Jubileuszowy kongres FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) odbywający się w Chorwacji zgromadził 47 spośród niemal 90 firm zrzeszonych w tej organizacji. Ich reprezentanci wzięli udział w warsztatach, dyskusjach i prezentacjach poświęconych nowinkom w branży monitoringu mediów, możliwości współpracy pomiędzy zrzeszonymi firmami i planom FIBEP na przyszłość. Zdaniem większości uczestników, innowacją dla rynku firm monitorujących media jest postępująca automatyzacja procesu monitoringu oraz kwestia przekazywania klientom zgromadzonych danych za pomocą nowoczesnych narzędzi. Mogą nimi być np. platformy internetowe zawierające archiwum publikacji, specjalne sieciowe e-maile lub system powiadomień RSS (Really Simple Syndication), polegający na przekazywaniu przez komunikatory nagłówków wiadomości odsyłających do pełnych informacji natychmiast po ich opublikowaniu.

Reprezentanci firm zastanawiali się również nad możliwością nawiązania szerszej międzynarodowej współpracy i upowszechniania światowych standardów prowadzenia monitoringu. Za najważniejsze czynniki wpływające na rozwój monitoringu uznano m.in. wzrost oglądalności internetowych wydań gazet i popularność wyszukiwarek np. Google, umożliwiających szybki dostęp do internetowych mediów. „Wyzwaniem dla branży monitoringu będzie także przewidywany rozwój telefonii komórkowej jako medium przyszłości, łączącego w sobie wszystkie znane nam formy komunikacji” – komentuje dyskusje w Dubrowniku Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający IMM. Uczestnicy kongresu wybrali również nowe władze organizacji i miejsce kolejnego spotkania – odbędzie się ono za rok w Barcelonie.

Instytut Monitorowania Mediów należy do organizacji FIBEP od 2002 roku. Dzięki zagranicznej współpracy IMM jego klienci uzyskują nieograniczony dostęp do przekazów pochodzących z mediów z całego świata. Do najważniejszych partnerów zagranicznych IMM należą m.in. przedsiębiorstwa z Austrii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii, Grecji, Słowacji i USA. FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) jest organizacją branżową firm monitorujących media, która działa od 1953 roku i skupia niemal 90 przedsiębiorstw z 42 krajów. Przedsiębiorstwa zrzeszone w FIBEP stanowią ok. 80% całości międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg