7. edycja Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu (#TOB2021) już za nami!

29 października zakończył się Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2021, organizowany przez CSRinfo, nad którym Instytut Monitorowania Mediów IMM objął patronat medialny. 20 prelegentek i prelegentów z kraju i z zagranicy mówiło o najnowszych trendach i najlepszych praktykach rynkowych. W webinariach, które łącznie trwały 660 minut, wzięło udział 450 uczestników – przedstawicieli biznesu.

 

W trakcie 5 dni #TOB2021 odbyły się webinaria i warsztaty, związane z tak gorącymi tematami jak strategia i finanse w zarządzaniu CSR/ESG, inkluzywność i różnorodność zespołów, zmiany klimatyczne i komunikowanie działań proekologicznych czy raportowanie ESG. Każdy dzień był poświęcony innemu zagadnieniu. Natomiast tematem przewodnim, który pojawiał się każdego dnia była praca w obszarze ESG, dlatego każdego dnia nasi goście dzielili się swoimi radami dla osób, które na co dzień zajmują się kwestiami CSR/ESG w swoich organizacjach bądź planują rozwój kariery w tym kierunku.

 

Dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału w wydarzeniach TOB2021, CSRinfo na swoim kanale YouTube będzie publikowało wideo z poszczególnych prelekcji. Zapraszamy pod linkiem: https://www.youtube.com/c/CSRinfo

 

8 edycja Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu czyli TOB2022 planowana jest na 24-28.10.2022. Informacje na kanale CSRinfo na Linkedinie.

 

Więcej informacji o realizowanych przez CSRinfo projektach poświęconych budowaniu świadomości i edukacji w zakresie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie www.csrinfo.org

 

Organizator #TOB2021: firma edukacyjno-doradcza CSRinfo

Patroni i partnerzy #TOB2021: UN Global Compact Network Poland, Business Centre Club, Giełda Papierów Wartościowych, Polski Instytut Praw Człowieka i Biznesu, Centrum PISOP

Patroni medialni #TOB2021: As Biznesu, ICAN Management Review Polska, My Company, odpowiedzialnybiznes.pl, Proto.pl, Bizon Muzo.fm. Całość wydarzenia monitoruje Instytut Monitorowania Mediów.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg