Do jakiej generacji mediożerców należysz?

Nie oglądasz telewizji, nie czytasz codziennych gazet, ale dostajesz 10 wiadomości tekstowych na dobę i jesteś na Facebook’u? Masz dwadzieścia kilka lat.

Pew Center zrobił zabawny (i pouczający!) quiz, który zbada w jakim procencie należysz do „generacji Millenium” – albo może jesteś typowym przedstawicielem „pokolenia X” czy „Baby boomers”.

Mnie oczywiście najbardziej interesują wyniki pokoleniowej „konsumpcji mediów”, które można obejrzeć na zakończenie quizu. Stanowią przyczynek do mojej teorii o zmieniającym się modelu przyswajania informacji. Tylko część pytań dotyczy mediów, ale to właśnie one jednoznacznie różnicują pokolenia. Nie spodziewałabym się, że od moich dziadków bardziej odróżnia mnie to, że nie czytam codziennych gazet, niż nasze poglądy na kwestie rasowe.

Warto zauważyć, że trendy dotyczące korzystania z gazet, telewizji, mediów społecznościowych i telefonów komórkowych są stałe – czyli w kolejnych pokoleniach dzienne spożycie gazet i telewizji spada, a mediów społecznościowych i telefonów komórkowych rośnie. Niby banał, ale dwie rzeczy mnie zaskoczyły: spadająca popularność telewizji i liczba sms-ów, które wysyła do siebie pokolenie Millenium – najwięcej w przedziale 10 do 49 oraz powyżej 50 dziennie (sic!).

Czy komuś udało się zostać zaliczonym do innego pokolenia niż by sugerował wiek?

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg