Facebook rozpoznaje twarze

Facebook udostępnił wszystkim użytkownikom nową usługę – rozpoznawanie twarzy. Za pośrednictwem oprogramowania do rozpoznawania twarzy Facebook wyszukuje zdjęcia, na których znajduje się twarz podobna do naszej i sugeruje „przyjaciołom” oznaczenie ich tagiem z naszym imieniem i nazwiskiem, bądź nazwą użytkownika.

W zeszłym roku wykrywanie twarzy było testowane na kontach użytkowników z Ameryki Północnej. Aby wprowadzić tę usługę na całym świecie, w zeszłym tygodniu Facebook zmienił ustawienia prywatności i umożliwił oznaczanie wszystkich użytkowników na zdjęciach. Jeżeli nie chcemy korzystać z tej funkcji trzeba uniemożliwić wykrywanie twarzy zmieniając ponownie ustawienia prywatności. W tym celu należy otworzyć zakładkę Konto, wyszukać opcję Ustawienia prywatności po otwarciu tej opcji kliknąć link Dostosuj ustawienia w lewym dolnym rogu strony. Następnie należy przejść do sekcji zatytułowanej „Rzeczy, które inni udostępniają”, wybrać opcję „Proponuj znajomym zdjęcia, na których jestem” – wybrać przycisk „Edytuj opcje”  – pojawi się wyskakujące okno, na którym można tę funkcję wyłączyć i po zmianie zapisać ustawienia przyciskiem w prawym dolnym rogu.  Przy okazji warto też sprawdzić inne ustawienia prywatności.

Źródło:
J. Mitchell, Making Photo Tagging Easier, blog.facebook.com, 15.12.2010 (update 07.06.2011)

Więcej na ten temat:
Nick Bilton, Facebook Changes Privacy Settings to Enable Facial Recognition, bits.blogs.nytimes.com, 07.06.2011

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg