Użytkownicy urządzeń mobilnych w badaniu TNS MobileLife

Użytkowników urządzeń mobilnych i wpływ tych urządzeń na cyfrowy świat zbadała firma TNS. Wyniki zostały opublikowane w raporcie TNS Mobile Life. Wyniki są również udostępnione na stronie internetowej w formie interaktywnych grafik. Na wykresach możemy porównać wykorzystanie urządzeń mobilnych w różnych krajach, o różnych porach dnia i nocy, sprawdzimy również do jakich celów wykorzystywane są te urządzenia.

Przykłady? Porównajmy Szwecję i Włochy.

Kiedy użytkownicy korzystają najintensywniej z urządzeń mobilnych?
Dowiemy się, że Szwedzi najczęściej korzystają z urządzeń mobilnych w czasie porannego transportu, podobnie jak Włosi, natomiast najrzadziej podczas obiadu.

Jak użytkownicy wybierają swoje telefony i ile za nie płacą?
Szwedzi płacą za swoje urządzenia mobilne 341 dol., ale są skłonni w przyszłości zapłacić aż 425 dol. Włosi natomiast płacą obecnie 241 dol. a są w stanie zapłacić w przyszłości 277 dol. czyli dwa razy mnie niż Szwedzi.

Czym kierują się klienci wybierając urządzenie mobile?
Szwedzi stawiają zdecydowanie na design, a Włosi na markę.

Jak dawno użytkownik kupił urządzenie mobilne i kiedy zamierza kupić nowe?
Szwedzi swoje obecne urządzenie mają 19 miesięcy, o 6 krócej niż Włosi. Przedstawiciele obu nacji planują nabyć telefon za średnio 17 miesięcy.

Z dokładnymi informacjami o tym jak korzystać z danych umieszczonych na stronie TNS Mobile można zapoznać się w instrukcji obsługi.

Niestety w raporcie nie pojawiły się dane na temat polskich użytkowników. Raport został sporządzony na podstawie wywiadów z 34 000 osobami korzystającymi z urządzeń mobilnych.

Źródło:
Discover Mobile Life, http://discovermobilelife.com/about/