Euforia w sieci po Oscarze dla DiCaprio. Ponad 7 tys. gratulacji w zaledwie 2 dni.

Zgodnie z danymi IMM na temat nagrody przyznanej dla Leo w sieci od 25.02 do 1.03 ukazało się prawie 8,5 tys. wzmianek, z czego 90% w zaledwie dwa dni – od 29.02 do 1.03. Fala entuzjazmu rozlała się po internecie niczym tsunami zaraz po ogłoszeniu zwycięstwa aktora w trakcie gali Oscarowej. Były krzyki, tańce radości i posty. Dużo postów.

Leo zmemowany po całości.

 

Internet – zgodnie z przewidywaniami internautów – zalała fala memów, zabawnych znaczników i zdjęć DiCaprio z upragnioną statuetką.

 

Finally.

Posted by BuzzFeed Style on 28 luty 2016

 

Skoro równe 3 lata temu zrobiłem pierwszego mema to trzeba to przycelebrować nowym jeszcze bardziej tandetnym. #oscars #oscar #leo #dicaprio #theoscars #titanic #TheRevenant DOBRANOC

Posted by Daniel Bonzay Frącz on 28 luty 2016

 

Nie zabrakło też sławnego niedźwiedzia, który towarzyszył aktorowi już od jakiegoś czasu stając się jednym z głównych elementów oscarowych memów i gifów. Chociaż miś z pewnością jest bliski sercu Leo, ten jednak zdecydował się przyjść na ceremonię z mamą. Ale użytkownicy nie pozwolili o nim zapomnieć, prezentując moment wyczytania nazwiska DiCaprio i … pierwszych podziękowań od aktora właśnie dla niedźwiedzia.

Bardzo charakterystyczne były też memy przedstawiające Leo z kieliszkiem. Na taki kolaż przedstawiający fragmenty scen z aktorem z jego licznych filmów pozwolił sobie m.in. The Fox Magazine – składając tym samym gratulacje dla zwycięzcy.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg