„AszDziennik” najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

W marcu na szczycie rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” w Polsce znalazły się „AszDziennik” ex aequo z „Faktoidem”, wyprzedzając serwisy z memami i konta na Snapchacie, których nie zna nikt powyżej 16 roku życia – wynika z najnowszego badania Instytutu Monitorowania Mediów. Głównym tematem: teczki IPN oraz problemy ekonomiczne młodych Polaków.

W marcu reporterzy śledczy „AszDziennika jako pierwsi dotarli do zgromadzonych przez Instytut Pamięci Narodowej materiałów na temat Macieja Stuhra. Jak ujawniła redakcja, aktor i syn znanego aktora „w pierwszej klasie doniósł nauczycielce na kolegę z ławki”. Materiały obciążające Stuhra „AszDziennik” opublikował na stronach internetowych. Jak zapewniali autorzy tekstu, autentyczność materiałów IPN została potwierdzona przez grupę stuhrologów.

 

Wydało się. Maciej Stuhr współpracował jako uczeń podstawówki. 😉

Opublikowany przez ASZdziennik. Najlepsze newsy w kraju na 8 marca 2016

Dziennikarze magazynu nie unikali także opisywania drażniących kwestii społecznych. Największe zainteresowanie mediów wywołał poruszający materiał o trudnej sytuacji młodych Polaków. Dziennikarze „AszDziennika” dotarli do młodego mężczyzny, który  kupiłby iPhone SE, ale nie ma piątej kieszeni w spodniach, by go nosić ze sobą. Fan Apple pragnął zachować anonimowość. W rozmowie z dziennikarzami zdradza, że gdyby kupił sobie nowy model, to musiałbym zostawić któryś z obecnie posiadanych w domu.

Opinią publiczną wstrzęsnęły też doniesienia „Faktoidu”. „Nie będą nam gondolierzy mówić, co mamy robić. Przypominam, że jesteśmy potomkami husarzy” – cytował magazyn szefa resortu spraw zagranicznych.

[BREAKING NEWS / ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ]PiS zapowiedział zgłoszenie się o opinię w sprawie TK do Komisji Pienińskiej

Opublikowany przez Faktoid na 11 marca 2016

Pod koniec marca najczęściej komentowanym tematem w Polsce były z kolei dramatyczne wydarzenia z Sękocina. Jak poinformował „AszDziennik” powołując się na źródła w komendzie wojewódzkiej policji, w czasie świąt wielkanocnych padł kolejny niechlubny rekord. Podczas rutynowej kontroli zatrzymano 43-latka, który w wydychanym powietrzu miał blisko 6 promili majonezu. „Warto powiedzieć „nie” szwagrowi, który postawi nowy słoik na stole” – przestrzegali w komentarzu publicyści „AszDziennika”.

Z badań IMM wynika ponadto, że w mediach poruszane były też kwestie związane z Trybunałem Konstytucyjnym, programem „Rodzina 500 Plus” i ograniczeniem dostępu dziennikarzom do pomieszczeń sejmowych, lecz memy na ten temat wywołały niewielkie zainteresowanie i generowały w redakcjach mało lajków. Nie sprawdzały się również jako treści na Snapchata.

Badanie przeprowadzono na podstawie 5317 przekazów medialnych z okresu 1 do 31 marca 2016 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 317 razy w prasie, 665 w telewizji, 997 w radiu, 1231 w kawiarniach i 2107 w innych punktach małej gastronomii.

 

* To nie jest AszDziennik, ale wszystkie informacje zostały zmyślone. Życzymy wspaniałego 1 kwietnia! 😉

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg