Złote Spinacze rozdane! Relacja IMM
Podczas XV gali zorganizowanej przez Związek Firm Public Relations zostały rozdane statuetki konkursu Złote Spinacze. Jako partner konkursu nagradzaliśmy, świętowaliśmy i twittowaliśmy cały piątkowy wieczór.
Zdjęcia: Michał Gmitruk, gmitruk.com
Złote Spinacze to nagrody dla najlepszych projektów PR-owych, które są wyróżniane przez ZFPR już od piętnastu lat. W tym jubileuszowym roku organizatorzy wprowadzili kilka nowości. Jedną z nich była dodatkowa kategoria specjalna „Research&Insight”, którą patronatem objął Instytut Monitorowania Mediów. Magdalena Tokaj, Kierownik ds. Rozwoju Badań w IMM, wręczyła Złotego Spinacza w tej kategorii agencji Imago PR za projekt „RocaTeam. Dołącz do najlepszych”.
Zdjęcia: Michał Gmitruk, gmitruk.com
Kolejną nowością było przyznanie Nagrody Publiczności pod patronatem PRoto. Historyczny debiut przypadł w udziale twórcom projektu „Premiera serialu kryminalnego CANAL+ BELFER”. Przedstawiciele agencji odpowiedzialnych za ten projekt poza tym jeszcze trzy razy wychodzili na scenę po nagrody w kategoriach „Launch produktu, usługi lub firmy”, „Media relations” oraz „Kultura i media”.
Łącznie wręczono aż 83 statuetki – w tym premierowo Tytanowego Spinacza dla najczęściej nagradzanej agencji – BIG PICTURE oraz przyznano tytuł Gwiazdy PR dla Ryszarda Solskiego. Z listą wszystkich zwycięzców – którym gorąco gratulujemy – można się zapoznać na oficjalnej stronie Złotych Spinaczy.
Zachęcamy także do przejrzenia CaseBooka IMM, w którym przygotowaliśmy zestawienie analiz, komentarzy ekspertów i inspiracji dotyczących wszystkich konkursowych kategorii.