Coraz bliżej III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji.
Oficjalnie nadciąga III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. To największa impreza szkoleniowa w branży i jedyna w całości poświęcona doskonaleniu zawodowemu osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm.
28 listopada w warszawskim Multikinie Ursynów zapoznasz się z najskuteczniejszymi technikami i najnowszymi praktycznymi rozwiązaniami z szerokiego zakresu public relations m.in. prowadzenia kampanii PR, współpracy z mediami, budowania marki, opracowania całościowej strategii, sponsoringu, social media czy też komunikacji wewnętrznej.
Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu
Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking
Adam Sanocki –Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu
Adam Mikołajczyk – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego
Kolejnych prelegentów ujawnimy już wkrótce.
Zastanawiacie się co się wydarzy w czasie eventu? Oto odpowiedź:
Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.
Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?
Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?
Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?
Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.
Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?
Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?
Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?
Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?
Po więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy zajrzyj na stronę nowoczesny-pr.pl.