IMM monitoruje TVN Warszawa

IMM od pierwszego dnia oficjalnej emisji kanału TVN Warszawa będzie monitorować jego treści. TVN Warszawa to nowy kanał lokalny Grupy ITI poświęcony Warszawie, jej mieszkańcom i życiu stolicy. Znajdą się w nim najświeższe informacje, najważniejsze wydarzenia kulturalne i pomysły na spędzanie czasu w stolicy. Program tworzy zespół 70 dziennikarzy. Zespół informacyjny stworzyła Patrycja Redo. Do ubiegłego roku była prezenterką popołudniowych "Faktów" TVN i magazynu "Prosto z Polski" w TVN 24. Wcześniej prowadziła weekendowe i wieczorne wydania "Faktów.

Grupa docelowa stacji to mieszkańcy stolicy niezależnie od wieku, dochodów i wykształcenia.. Nowa telewizja chce gromadzić przed odbiornikami co najmniej 1,5 mln widzów.

TVN Warszawa rozpoczęła emisję testową 1 listopada. Docelowo, stacja planuje nadawanie przez całą dobę. Program nadawany w systemie niezakodowanym – FTA jest dostępny w ofercie sieci kablowych ASTER, UPC, Multimedia Polska oraz Spray, na platformie cyfrowej n oraz Cyfra Plus, a także w lokalnych sieciach kablowych na terenie Warszawy i Mazowsza. Koszty uruchomienia TVN Warszawa to kilkanaście mln zł.

 

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, 85 stacji telewizyjnych i radiowych oraz prawie 2000 serwisów internetowych. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej 91 firm monitorujących media z 41 krajów. Od 2002 r. IMM wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.