IMM monitoruje największą liczbę stacji RTV w Polsce

 

Od początku działalności firmy duży nacisk kładziemy na rozwój monitoringu stacji radiowych i telewizyjnych. Media te mają szczególne znaczenie dla klientów instytucjonalnych. Są także źródłem informacji na temat poważnych sytuacji kryzysowych. Dodanie do pakietu monitorowanych stacji: RMF Classic, Chilli Zet, Radio Warszawa, TVP Kultura oraz Telewizji Dolnośląskiej jest odpowiedzią na prośby naszych klientów – mówi Paweł Sanowski, Prezes Instytutu Monitorowania Mediów.

 

IMM przez całą dobę monitoruje 33 stacje telewizyjne oraz 62 ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe. Informacje ze stacji RTV ukazują się w wynikach monitoringu w czasie do 2 godzin od momentu emisji programu. Wyniki monitoringu wszystkich mediów są udostępniane przez platformę internetową. Daje to możliwość pełniejszego śledzenia informacji ukazujących się w różnych regionach kraju, co jest istotne przy badaniu efektów działań marketingowych i akcji komunikacyjnych prowadzonych w poszczególnych województwach.

 

Z pełną listą monitorowanych stacji radiowych i telewizyjnych można zapoznać się tutaj:

http://www.instytut.com.pl/monitoring_telewizji

http://www.instytut.com.pl/monitoring_radia

Instytut Monitorowania Mediów jest największą firmą monitorującą media w Polsce. Monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP – elitarnej organizacji zrzeszającej ponad 90 firm monitorujących media z kilkudziesięciu krajów. Od 2002 r. Instytut Monitorowania Mediów wspiera działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.