Nowa strona internetowa Instytutu Monitorowania Mediów
Prace nad nową witryną internetową www.imm.com.pl trwały od kilku miesięcy. Priorytetem jej twórców było poprawienie intuicyjności obsługi wizytówki Firmy, której działalność od dekady wyznacza standardy usług świadczonych w branży monitoringu mediów w Polsce.
Użytkownicy odwiedzający nową stronę IMM bez trudu odnajdą niezbędne informacje o Firmie, zapoznają się z jej ofertą, działalnością badawczą oraz praktykami z zakresu odpowiedzialnego biznesu. Funkcjonalność witryny zwiększył także udoskonalony system korzystania z Platformy IMM, do której w nowej wersji, można logować się ze strony głównej i z każdej podstrony.
Nowym elementem witryny Instytutu są „Aktualności”. To miejsce, w którym IMM, angażujący się we współpracę z partnerami społecznymi, instytucjami kultury, środowiskiem naukowym, organizacjami międzynarodowymi, będzie umieszczał bieżące informacje dotyczące wspólnie realizowanych projektów.
Serwis zachował charakterystyczną trójbarwną kolorystykę – neutralną biel, metaliczną szarość połączoną z energetycznym kolorem pomarańczowym.
Jesteśmy przekonani, że odświeżony serwis internetowy będzie dobrą wizytówką Instytutu, który wielu naszym klientom ułatwi także szybsze korzystanie z wyników monitoringu zgromadzonych na Platformie IMM – mówi Paweł Sanowski, Prezes Zarządu IMM.
To pierwsza ze zmian wchodząca w życie w roku jubileuszowym, w którym IMM obchodzi 10-lecie swojego istnienia.