Więcej sportu w monitoringu RTV

– Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego – mówi Anna Sanowska, dyrektor Działu Analiz IMM – W Polsce sponsoring sportowy jest odbierany pozytywnie, a z badań TNS OBOP wynika, że wydarzenia sportowe gromadzą przed telewizorami najwięcej odbiorców.

IMM był pierwszą firmą monitorującą RTV na polskim rynku, a obecnie ma najszerszą ofertę stacji w stałym monitoringu – od stycznia jest ich już 100.

 – Ponieważ monitorujemy tak wiele stacji, rozwijamy jednocześnie nasze narzędzia ułatwiające przeglądanie materiałów RTV – mówi Anna Sanowska – w styczniu wprowadziliśmy możliwość oglądania i odsłuchu materiałów bezpośrednio na Platformie IMM, bez konieczności otwierania dodatkowego okna przeglądarki. A jako noworoczny prezent proponujemy naszym klientom ocenę wydźwięku wszystkich programów radiowych i telewizyjnych, dostępną bez dodatkowych opłat.

Platforma IMM to autorska aplikacja opracowana przez firmę, aby udostępniać klientom wyniki monitoringu mediów w czasie rzeczywistym. W najbliższym czasie Platformie zostanie wzbogacona o funkcję wyszukiwania materiałów radiowych i telewizyjnych według dowolnego słowa, co znacznie skróci czas potrzebny na analizę programów RTV. Jest to nowość w monitoringu mediów, ponieważ do tej pory funkcja wyszukiwania była możliwa tylko dla materiałów z prasy i Internetu.

Aktualna lista stacji RTV monitorowanych przez IMM jest dostępna pod adresem:
www.instytut.com.pl/lista_stacji_RTV