Piętnastka walczy, trójka pojedzie na PRaktyki za granicę

Konkurs PRaktykuj za granicą jest organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów już po raz ósmy. W tym roku ponad 50 studentów z całej Polski przysłało projekty strategii komunikacyjnych dla Fundacji Dzieci Niczyje. Jury wybrało 15 najciekawszych prac, a ich autorzy mają teraz dwa tygodnie na przesłanie pełnych strategii.

– Czytanie prac było bardzo inspirujące – mówi juror konkursu, Marta Skierkowska z Fundacji Dzieci Niczyje – Wiele z nich jest bardzo dobrych, więc z niecierpliwością czekam na dalsze etapy konkursu.

Celem programu PRaktykuj za granicą jest umożliwienie polskim studentom zdobycia międzynarodowych doświadczeń, a zarazem wsparcie organizacji pożytku publicznego. Studenci walczą o swoją szansę na rozwój w branży PR, ale jednocześnie działają na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje. Finał konkursu odbędzie się w maju – studenci zaprezentują na żywo siebie i swoje strategie przed jury. Autorzy najlepszych prac pojadą na zagraniczne staże do agencji Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR.

Wśród szczęśliwej piętnastki znalazło się czterech studentów z Warszawy i tyle samo z Wrocławia. Do półfinału weszło także po dwóch studentów z Krakowa, Lublina i Poznania i jedna osoba studiująca w Gorzowie Wielkopolskim. Półfinaliści to studenci bardzo różnych kierunków, m.in. komunikacji społecznej, socjologii i dziennikarstwa, ale także stosunków międzynarodowych i zarządzania.

– PR-owiec to osoba wszechstronna – komentuje Magdalena Grabarczyk-Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów, członek jury konkursu – Cieszę się, że branża PR pociąga młodych ludzi kształcących się w różnych dziedzinach. Serdecznie gratuluję osobom, które przeszły do drugiego etapu.

Do drugiego etapu zakwalifikowali się:
1.    Uniwersytet Warszawski – Magdalena Lewkowicz, Anna Rzeźnik, Michał Jędrysiak i Olga Nowaczyńska;
2.    Uniwersytet Wrocławski – Bartłomiej Janusz, Joanna Szwilling, Dorota Bucha oraz Anna Kozik;
3.    Uniwersytet Jagielloński – Magdalena Głowach i Karolina Suślik;
4.    Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) – Szymon Solnica i Wioleta Starczewska;
5.    Uniwersytet Adama Mickiewicza (Poznań) – Magdalena Filipiak;
6.    Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) – Aleksandra Mendak;
7.    Wyższa Szkoła Biznesu (Gorzów Wielkopolski) – Magdalena Świrepo.

Konkurs wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszeni Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.

 

Partnerzy strategiczni

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg