IMM: Stacje radiowe na medialnym podium w kwietniu

Na czwartym i piątym miejscu znalazły się „Dziennik Gazeta Prawna” i dziennik „Fakt”. W kwietniu największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuła m.in. sprawa wypowiedzi Wacława Berczyńskiego dotycząca śmigłowców caracali, temat śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej oraz wypowiedź minister cyfryzacji Anny Streżyńskiej. 

 

Prasa

Na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych tytułów prasowych kwietnia znalazła się „Rzeczpospolita”, która zawdzięcza swoją pozycję doniesieniom na temat kwoty zarabianej miesięcznie przez Bartłomieja Misiewicza w PGZ. Wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną” oraz „Fakt”.

 

Najczęściej cytowanym tygodnikiem kwietnia był „wSieci”. Na drugim miejscu znalazł się „Newsweek”, a trzecie miejsce zajął „Do Rzeczy”.  Tygodnik „wSieci” znalazł się na pierwszym miejscu dzięki publikacji dokumentów na temat zaangażowania Radosława Sikorskiego w dyplomatyczne przygotowania wizyty w kwietniu 2010 roku w Katyniu zarówno premiera Donalda Tuska, jak i prezydenta Lecha Kaczyńskiego. 


 

Najczęściej cytowanym miesięcznikiem był „Twój Styl”, a drugie i trzecie miejsce przypadło miesięcznikom „Forbes” oraz „Grazia”. Tak wysoką pozycję w zestawieniu miesięcznik „Twój Styl” zawdzięcza wywiadowi z aktorką Magdaleną Stużyńską.

Telewizja

Wśród stacji telewizyjnych prowadzi TVN24, wyprzedzając TVN oraz TVPinfo. TVN24 zawdzięcza pierwszą pozycję informacjom z badania Kantar Millward Brown na temat poparcia partii politycznych.

Radio

Liderem cytowalności wśród stacji radiowych w kwietniu jest Radio ZET, wyprzedziło RMF FM oraz PR1. Radio Zet uzyskało wiele cytowań  za sprawą wypowiedzi minister cyfryzacji Anny Streżyńskiej, gdzie skrytykowała niektórych polityków, w tym Beatę Szydło. 

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym w kwietniu został wPolityce.pl, za sprawą publikacji na temat efektów ekshumacji ciał katastrofy smoleńskiej. Kolejne pozycje zajmują Onet.pl oraz Wp.pl.

Media ekonomiczne

„Dziennik Gazeta Prawna” po raz kolejny uplasował się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce, dzięki wypowiedzi Wacława Berczyńskiego dotyczącej śmigłowców caracali. Dziennik wyprzedził m.in. „Puls Biznes” oraz „Forbes”.

Media regionalne

Wśród najczęściej cytowanych mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się TVP3 Bydgoszcz, w związku z informacją na temat stanu zdrowia Tomasza Golloba. Kolejne miejsca zajęło Radio Kraków oraz Radio Szczecin.

 

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację raportu, wyników badań i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz przy każdej grafice.

Badanie przeprowadzono na podstawie 6 543 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 kwietnia 2017 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 6 670 razy (3 066 razy w prasie, 2 764 w telewizji i 840 w radio).

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg