Biznesowe ujęcie mediów społecznościowych – Kongres For Social Media 2019.
Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.
Odbywający się cyklicznie Kongres For Social Media to święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych. W czasie wykładów dowiedzą się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu. Nauczą się oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce. A co więcej, nawiążą ciekawe i trwałe kontakty biznesowe, bo i temu sprzyja obecność na Kongresie.
Mocna strona? Merytoryka!
Organizatorzy z najwyższą starannością dbają o to, by wydarzenie dostarczyło uczestnikom praktycznych wskazówek i by wyszli z Kongresu z głowami pełnymi pomysłów, a nawet gotowych już rozwiązań do wdrożenia w swojej codziennej pracy.
W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów – praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w social mediach.
Czego się spodziewać?
Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce. Najlepsi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem:
Artur Jabłoński poradzi jak precyzyjnie kierować reklamy na Facebooku, Szymon Lisowski wskaże, co warto mierzyć i raportować, a Franciszek Georgiew zdradzi kilka tajemnic jaki content pomoże Wam zwiększyć swój zasięg organiczny.
A ponadto: trochę o Live’ach, czyli Tomasz Szambelan i twórca/Youtuber Admiros powiedzą jak i gdzie transmitować na żywo. Dowiecie się też jak zwiększyć efektywność swoich działań na Instagramie oraz które narzędzia pomogą zautomatyzować Waszą pracę w social mediach.
I last but not least: temat, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Marketerów: LinkedIn i jego biznesowa moc – jak zbudować na tej platformie markę i zdobyć dzięki LinkedIn klientów?
Tematy wystąpień na tegorocznym Kongresie:
- Podsumowanie rynku social media w Polsce – aktualny zasięg i efektywność, ocena możliwości i potencjału – dla Twojego biznesu.
- Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi.
- 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt.
- Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować.
- Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady.
- Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę
- Kilka patentów na zwiększenie efektywności Twoich działań na Instagramie.
- Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn.
Zapisy już ruszyły!
BILETY:
Swój bilet złapiesz na ▶ http://forsm.pl/#Formularz – już od 520 zł.
W PAKIECIE:
- Udział w całodniowym Kongresie For Social Media
- Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
- Możliwość indywidualnych konsultacji
- Welcome pack
- Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
- Podczas dłuższej przerwy lunch
- Certyfikat potwierdzający uczestnictwo
Więcej na: www.forsm.pl
Istnieje możliwość dokupienia materiału video z Kongresu.
Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Napisz do organizatora: forsm@indm.pl
Organizator: in_DM / in Digital Marketing