Kongres Komunikacji Kryzysowej, 10 grudnia 2019, Warszawa

Wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy kongresu spotkają prelegentów specjalizujących się w komunikacji i budowaniu reputacji oraz ich spojrzenie na trendy i zjawiska, które obserwują jako praktycy. Realne historie z kraju i ze świata analizowane pod kątem skuteczności i błędów – marki, które z kryzysów wyniosły nową siłę oraz marki, które niemal się nie podniosły. Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi i metod prewencji i reagowania. Przewidywania, jakie są nadchodzące źródła kryzysów i jak się do nich przygotować, w epoce ogólnego kryzysu zaufania. Nowe spojrzenie na reputację w kontekście zmian, które jutro mogą dotknąć każdej firmy.

 

 

W programie m. in.:

  • wyzwania kryzysowe – jakie są nadchodzące źródła kryzysów?
  • jak się ustrzec i jak uchronić przed kryzysem?
  • jak mierzyć poziom reputacji firmy?
  • jakie działania wspierają deeskalację kryzysu?
  • jak wzmocnić wizerunek po kryzysie?

 

Wśród prelegentów m. in.:

  • Małgorzata Kozieł – Pańczyk, Eurozet
  • Anna Papka, Shell Polska
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk, T-Mobile Polska
  • Mikołaj Piotrowski, Nielsen
  • Paweł Sanowski, Instytut Monitorowania Mediów
  • Magdalena Zwolińska, Lighthouse
  • Sławomir Ronkowski, LPP
  • Agnieszka Gorzkowicz, Credit Agricole Bank Polska

 

Na wydarzenie można rejestrować się pod tym linkiem

 

Kontakt do Organizatora:

Puls Biznesu

e-mail: wiedzaklasybiznes@pb.pl

telefon: 22 333 97 77