Kongres Komunikacji Kryzysowej, 10 grudnia 2019, Warszawa
Wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy kongresu spotkają prelegentów specjalizujących się w komunikacji i budowaniu reputacji oraz ich spojrzenie na trendy i zjawiska, które obserwują jako praktycy. Realne historie z kraju i ze świata analizowane pod kątem skuteczności i błędów – marki, które z kryzysów wyniosły nową siłę oraz marki, które niemal się nie podniosły. Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi i metod prewencji i reagowania. Przewidywania, jakie są nadchodzące źródła kryzysów i jak się do nich przygotować, w epoce ogólnego kryzysu zaufania. Nowe spojrzenie na reputację w kontekście zmian, które jutro mogą dotknąć każdej firmy.
W programie m. in.:
- wyzwania kryzysowe – jakie są nadchodzące źródła kryzysów?
- jak się ustrzec i jak uchronić przed kryzysem?
- jak mierzyć poziom reputacji firmy?
- jakie działania wspierają deeskalację kryzysu?
- jak wzmocnić wizerunek po kryzysie?
Wśród prelegentów m. in.:
- Małgorzata Kozieł – Pańczyk, Eurozet
- Anna Papka, Shell Polska
- Małgorzata Rybak-Dowżyk, T-Mobile Polska
- Mikołaj Piotrowski, Nielsen
- Paweł Sanowski, Instytut Monitorowania Mediów
- Magdalena Zwolińska, Lighthouse
- Sławomir Ronkowski, LPP
- Agnieszka Gorzkowicz, Credit Agricole Bank Polska
Na wydarzenie można rejestrować się pod tym linkiem.
Kontakt do Organizatora:
Puls Biznesu
e-mail: wiedzaklasybiznes@pb.pl
telefon: 22 333 97 77