Instytut Monitorowania Mediów patronem 16. Kongresu Public Relations i Komunikacji organizowanego przez Puls Biznesu

Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na świecie sprawiają, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę.

 

Teraz jeszcze uważniej musimy przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe sprawią, że będziemy mieć realny wpływ na biznes i staniemy się silnym wsparciem dla organizacji.

 

Ty, jako PR-owiec, znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:

 

  • TRANSFORMACJA BIZNESU: zmiany 2020, nowa rzeczywistość a rola PR-owca
  • TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ: narzędzia, techniki, kanały cyfrowe, nowe ścieżki komunikacji
  • LIDER TRANSFORMACJI: przywódca w dobie kryzysu, oczekiwania, motywacja
  • TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI: dotarcie z przekazem w nowych realiach

 

Dodatkowo, w ramach naszej współpracy przekazujemy kod zniżkowy 10% (IMM10) na zakup biletów!

 

Sprawdź szczegóły i zarejestruj się na stronie: https://www.pb.pl/konferencje/16-kongres-public-relations-i-komunikacji-14b991df-95da-4f81-a2bd-aec986f41041

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg