PR-ranki w wersji online objęte patronatem IMM – spotkanie specjalistów PR i marketingu już 25 listopada!

Obecna sytuacja epidemiologiczna wymusiła wdrożenie zmian praktycznie w każdej branży. Szefowie działów marketingu i komunikacji mierzą się między innymi z wyzwaniem zamiany eventów stacjonarnych na wydarzenia w przestrzeni wirtualnej. Jak w teraźniejszej sytuacji efektywnie dotrzeć do odbiorców? Czy każde działanie możemy zamienić na wersję „online”?

 

W imieniu firmy Procontent Communication serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu PR-ranki, które odbędzie się w środę, 25 listopada, o godzinie 9:30 online. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się na stronie www.szkolenie.procontent.pl.

 

W programie spotkania:

 

  • Tomasz Szwarc z Fresenius Kabi opowie o dotarciu do personelu medycznego i pacjentów w dobie COVID i post COVID.
  • Magdalena Koszalińska z TVN Fabuła i TVN Discovery Talents przybliży uczestnikom, jak wygląda kino w 2020 roku.
  • Adrian Kostrzębski z ESL Gaming Polska zdradzi sekrety komunikacji kryzysowej podczas Intel Extreme Masters Katowice 2020.
  • Konsultantka Procontent – Marika Owczarek razem z Pauliną Kacprzak z Zentivy, odpowiedzą na pytanie – Jak efektywnie dotrzeć do odbiorców z gąszczu webinarów?.
  • Katarzyna Mąkólska z Procontent wyjaśni z dziennikarzem RMF FM Michałem Dobrołowiczem, czy możliwa jest zamiana każdego działania na wersję „online”.

 

 

Pandemia COVID-19 wymusza stosowanie alternatywnych działań komunikacyjnych. Myślimy o tej sytuacji, nie jak o ograniczeniu, lecz jako okazji do rozwoju. Przestrzeń internetowa daje ogrom możliwości promocyjnych i komunikacyjnych, jednak trzeba ją najpierw dobrze poznać. Podczas PR-ranków omówimy kilka case studies, które pokazują, jak przystosować się do nowej sytuacji i efektywnie prowadzić aktywne działania online


mówi Katarzyna Mąkólska Manager w Procontent Communication

 

 

PR-Ranki startują już 25 listopada o godzinie 9:30 – co 10 zarejestrowana osoba na stronie www.szkolenie.procontent.pl otrzyma kubek termiczny – idealny do zaparzenia aromatycznej kawy poprawiającej efektywność działania.

 

Spotkanie PR-ranki ma charakter edukacyjny, odbywa się od 2016 roku. Prelegentami są eksperci z zakresu marketingu i komunikacji. Wydarzenie PR-ranki skierowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką, a także właścicieli firm poszukujących nowych sposobów budowania relacji z pracownikami i ich otoczeniem.

 

W tym roku, wraz z portalem PRoto.pl, IMM ma przyjemność przedstawiania się jako patron wydarzenia.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg