IMM patronem Golden Marketing Conference online Live! vol. 3
Powrót do wirtualnej rzeczywistości
Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia – Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji, a my jako patron mu w tym towarzyszymy! 🙂
Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo, jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:
- Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
- Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
- Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
- Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
- Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
- Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
- Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
- Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
- Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
- Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
- Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
- Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
- Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
- Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl
GMC Live! oraz GMC Live vol. 2 miały w sobie to do czego stacjonarna Golden Marketing Conference przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo i zaangażowaną społeczność marketingowców, oraz branżowych ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm. Wydarzenie zorganizowane przez Grupę MTP to doskonały benchmark, jak przenosić konferencję do sieci. Cieszymy się, że również w tym roku IMM objął to wydarzenie patronatem medialnym.
Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:
- 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
- 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
- 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
- 1 528 – Reakcji pod relacją live.
- 147 – Udostępnienia transmisji online.*
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary. Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu. Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne, umożliwiające przeprowadzenie transmisji live w najwyżej jakości. Zapewni to uczestnikom wydarzenia możliwie najlepszy odbiór oglądanych prelekcji. Wydarzenie całkowicie bezpłatnie będzie można śledzić na żywo na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference już 3 grudnia. Wystarczy narzędzie z dostępem do internetu i wygodny fotel.
Wydarzenie objęte jest certyfikacja programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące w konferencji GMC Live! vol. 3 otrzymają punkty recertyfikacyjne:
➡ Uczestnik – 10
➡ Prelegent – 30
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.
*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.