Szkolenie online IMM: Monitoring mediów w praktyce
W środę 24.07 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów w praktyce”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.
Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do monitoringu mediów na przykładzie Platformy IMM.
Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:
-
- korzyściach, jakie przynosi monitoring mediów,
- kluczowych funkcjonalnościach Platformy IMM,
- interpretacji i analizie wyników monitoringu,
- innych narzędziach przydatnych w pracy PR-owca i marketera.
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla obecnych klientów IMM, jak i wszystkich innych osób pracujących w szeroko pojmowanej branży komunikacyjnej, które chciałyby poznać praktyczne aspekty monitoringu mediów.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: