Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

 

Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego narzędzia do monitorowania mediów i na jakie funkcjonalności zwracać uwagę. Na przykładzie Platformy IMM wyjaśnią, w jaki sposób kontrolować wizerunek marki we wszystkich mediach: internecie, social mediach, prasie, radiu i telewizji.

 

Agenda spotkania:

  • Problemy z językiem, czyli postaw na polskie rozwiązanie
  • Słowa kluczowe a frazy w monitoringu mediów – różnice
  • Jak prawidłowo wybrać cel i ustawić monitoring
  • Platforma  IMM – wszystko co chciałbyś/abyś wiedzieć, ale boisz się zapytać
  • Baza danych publikacji: raporty statystyczne oraz przeglądy mediów – korzyści
  • Archiwum przekazów – jak z niego korzystać i co można tam znaleźć
  • Czym jest monitoring w modelu PESO i jak go realizować
  • O innych rozwiązaniach od IMM, czyli jak możemy Cię wesprzeć

 

 

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które chciałyby poznać wszelkie praktyczne aspekty związane z monitoringiem mediów, marki i konkurencji. Zachęcamy do udziału w szkoleniu zarówno osoby, które rozważają zakup narzędzia do monitoringu mediów, jak i te, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia w tym obszarze.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

 

Serdecznie zachęcamy do zapisów:

REJESTRUJĘ SIĘ