Szkolenie online: Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów PR i marketingu
W czwartek 26.09 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów PR i marketingu”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.
Szkolenie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci na przykładzie Platformy IMM pokażą wszystkie kluczowe funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki i konkurencji. Szkolenie obejmuje wyszukiwanie i analizę danych z materiałów ze wszystkich typów mediów: internetu, social media, podcastów, prasy, radia i telewizji.
Agenda spotkania:
- Wyszukiwanie publikacji z mediów
- Grupowanie znalezionych materiałów
- Wskaźniki efektywności
- Ustawianie alertów i powiadomień
- Raportowanie wyników
- Eksport danych i wykresów
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które właśnie rozpoczynają monitorowanie mediów lub już korzystają z narzędzi do monitoringu mediów.
Udział w szkoleniu uprawnia do uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: