
Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”.
Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM.
Agenda spotkania:
- Rola monitoringu reklam w spojrzeniu na medialną siłę marki
- Monitoring reklam w prasie, radiu i tv – najważniejsze wskaźniki
- Aktywność reklamowa konkurencji – benchmark i baza inspiracji
- Weryfikacja realizacji mediaplanów
- Powiadomienia o nowych kreacjach
- Analityka reklam – moduł Analizy adMonit na Platformie IMM
Szkolenie potrwa ok. 60 minut.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów odpowiadających za wydatkowanie budżetów reklamowych w prasie, radiu i telewizji, którzy chcą optymalnie inwestować środki i weryfikować realizację mediaplanów. Do udziału zachęcamy też specjalistów, którzy całościowo analizują i mierzą medialną siłę marki oraz działania marketingowe w mediach oraz tych, którzy szukają inspiracji w tworzeniu nowych kreacji reklamowych.
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę wydatków reklamowych z wykorzystaniem adMonit.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów: