A dla Ciebie Leo, co? Ja poproszę Oscara!

Na chwilę przed ogłoszeniem nominacji Oscarowych wszyscy zadają sobie jedno pytanie, czy Leonardo DiCaprio w końcu dostanie Oscara?! Najważniejsza nagroda filmowa do tej pory szerokim łukiem omijała aktora, a perypetie DiCaprio ze złotą statuetką zostały masowo zmemowane w sieci. Czy owacje na stojąco podczas rozdania tegorocznych Złotych Globów i nagroda za najlepszą rolę dramatyczną w filmie „Zjawa” Alejandro G. Iñárritu przybliżą Leonardo do zdobycia najbardziej pożądanego filmowego trofeum na świecie?

 

Według danych IMM na temat filmu „Zjawa” w okresie od 1.01 do 13.01.2016 roku pojawiło się prawie 600 wzmianek, z czego więcej niż połowa informacji (60%) odnosiła się do odtwórcy roli Hugh Glassa – trapera i przewodnika po bezkresach Środkowego Zachodu  – Leonardo DiCaprio.

 

Jak widać walka Leo o Oscara (czasami nawet z niedźwiedziem) wzbudza ogromne zainteresowanie internautów, którzy prześcigają się w tworzeniu i publikowaniu zabawnych memów.




Czy tym razem niedźwiedź będzie górą? To okaże się podczas tegorocznej gali Oscarowej. Pomocy chętnie udzieli również prezydent Rosji. W takiej sytuacji tym razem musi się udać.

 

Chociaż miło też mieć wsparcie kolegów z branży.

 

Nie martw się, może za rok?

 

Aktor był nominowany do statuetki Amerykańskiej Akademii Filmowej już czterokrotnie: w 1994 za rolę w filmie „Co gryzie Gilberta Grape’a”, w 2005 za „Aviatora”, w 2007 za „Krwawy diament” i oczywiście w 2014 za doskonałą kreację w „Wilku z Wall Street”. Jednak rola Jordana Belforta – amerykańskiego maklera giełdowego oskarżonego o liczne malwersacje finansowe, wbrew zachwytowi opinii publicznej, nie przyniosła mu wymarzonej statuetki. Kiedy przyjdzie jego kolej?

 

Szansę na jej zdobycie dał DiCaprio meksykański reżyser obsypanego Oscarami „Birdmana” – Alejandro González Iñárritu. Główna rola w filmie „Zjawa” i postać dziewiętnastowiecznego trapera wymagała od niego wiele wyrzeczeń. Film kręcony był w bardzo trudnych warunkach w trzech różnych państwach – Kanadzie, USA oraz Argentynie i wyłącznie z wykorzystaniem światła naturalnego. Dodatkowo Leo – zatwardziały wegetarianin – musiał przerzucić się na mięso (i to surowe!). Zmiana była. Kilogramów przybyło. Spartańskie warunki odhaczone – musiał wchodzić do lodowatej rzeki i spać w skórze martwego zwierzęcia. Wszystko się zgadza. Amerykańska Akademia Filmowa powinna być zachwycona. Podobnie myślą internauci, którzy w bardzo krótki, lecz dobitny sposób podsumowują kreację DiCpaprio. Jeden z użytkowników Twittera rozwiewa wszelkie wątpliwości, czy Leonardo należy się Oscar, pisze: „Stara i to jak XD przecież to co wyprawiał żeby się przygotować do roli w „Zjawie” to przechodzi ludzkie pojęcie”.

 

 

Trzymamy kciuki Leo!

 

Według internautów tym razem Oscar po prostu musi trafić do DiCaprio.

Leo, zawadiaku #GoldenGlobes, ale w „Zjawie” za wszystkie sceny dostałbyś ode mnie golden globa :)”

Widziałem film „Zjawa”. Dostał 3 #Globy2016 – dramat roku, reżyser ,aktor w dramacie. Będzie prawdopodobnie Oscar dla Leo.”

boziu tak sie ciesze ze „Zjawa” i Leo mają zlote globy”

„Wydaje mi się, ze Leonardo dostanie w tym roku Oscara za ten film najnowszy „Zjawa” należy mu się!”

I można by jeszcze długo tak wymieniać…

Oby mina Leo podczas oscarowej gali nie była podobna do tej, którą zaprezentował podczas tegorocznych Złotych Globów, gdy statuetkę odbierała Lady Gaga. Na wypadek, kiedy okaże się, że będzie musiał obejść się oscarowym smakiem.

Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR, IMM

O badaniu:

Raport oparto na monitoringu mediów społecznościowych w aplikacji AMI w dniach 1.01-12.01.2016 Monitorowano frazę „Zjawa”, „Leonardo DiCaprio” i deklaracje bliskoznaczne.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację raportu, wyników badań i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz oznaczenia źródła przy grafice.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg