Analiza i porównanie wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji
Na bieżąco śledź aktywność reklamową konkurencji. Korzystaj z powiadomień o nowych reklamach. Weryfikuj realizację mediaplanów. Sprawdzaj wielkość budżetów oraz osiągane zasięgi. Zapoznaj się z kreacjami i czerp z nich inspirację oraz zapobiegaj niezamierzonym plagiatom. Zestawiaj aktywność reklamową z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi. Oceń medialną siłę swojej marki na tle konkurencji. Na tej podstawie wybieraj najbardziej efektywne kanały komunikacji oraz planuj nowe budżety.
Narzędzie adMonit to wygodny sposób na monitorowanie i analizę nowych kampanii reklamowych konkurencji w jednej aplikacji. Szybko sprawdzisz poprawność realizacji mediaplanów według marek i branży oraz zaplanujesz budżet reklamowy. Otrzymasz też dostęp do banku spotów RTV oraz reklam prasowych z archiwalnych kampanii reklamowych.
Powiadomienia o nowych kampaniach otrzymasz w czasie do 48 godzin od pierwszej emisji reklamy. Kolejne widoczne będą już po kilku godzinach od emisji w mediach.
Wydatki reklamowe podawane są według oficjalnych cenników (netto) stacji radiowych, telewizyjnych i prasy. Dostajesz do wykorzystania szereg paramentów opisujących reklamy. Możesz samodzielnie tworzyć raporty lub zlecić je do wykonania w IMM.
W każdej chwili możesz połączyć monitoring reklam z monitoringiem treści, a wyniki przeglądać w spójnej formie na Platformie IMM. Wszystkie dane do analizy działań marketingowych znajdziesz w jednym narzędziu.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!