Agata Andruszkiewicz i Monika Ezman w zarządzie Instytutu Monitorowania Mediów

Do zarządu IMM dołączyły Agata Andruszkiewicz, dotychczas zajmująca stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii, oraz Monika Ezman, dyrektorka Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz. Poza nowymi członkiniami w skład zarządu wchodzą Paweł Sanowski, prezes i współzałożyciel firmy, oraz Krzysztof Sitkiewicz, wiceprezes i dyrektor finansowy. Równa reprezentacja kobiet i mężczyzn w zarządzie IMM stawia firmę wśród polskich przedsiębiorstw mających parytet płci 50–50.

 

Badanie przeprowadzone przez LiveCareer w 2021 roku potwierdza, że prawie połowa (46 proc.) osób aktywnych zawodowo uważa, że w polskich firmach potrzebujemy więcej kobiet na stanowiskach kierowniczych[1]. Instytut Monitorowania Mediów takiej struktury organizacyjnej trzyma się od lat — ponad 50 proc. kadry kierowniczej w IMM to kobiety. Zarówno Agata Andruszkiewicz, jak i Monika Ezman zostały powołane do zarządu Instytutu Monitorowania Mediów 22 czerwca 2022 roku. Obie są związane z organizacją praktycznie od początku jej istnienia.

 

— Obie Panie przez wiele lat doradzały zarządowi i stanowiły główne filary struktury organizacyjnej IMM. Wejście w skład zarządu jest naturalną konsekwencją ich dotychczasowej pracy w naszej firmie. Sytuacja ta cieszy podwójnie ze względu na zachowanie zasady parytetu płci w strukturach najwyższego managementu. Warto przy tej okazji dodać, że udział kobiet w IMM wynosi obecnie 49%, a co najważniejsze — różnica średniego wynagrodzenia mężczyzn i kobiet nieznacznie waha się, lecz w tym roku nie przekracza 2 procent — mówi Paweł Sanowski, Prezes IMM.

 

 

Agata Andruszkiewicz pracuje w IMM od prawie 20 lat. Swoją karierę zaczynała jako specjalistka IT w dziale obsługi klientów. Prowadziła wówczas projekty informatyczne, między innymi tworzyła od podstaw nowe formy przeglądów mediowych, bazy danych i automatyzowała pierwsze procesy biznesowe.
W latach 2008–2012 pełniła funkcję kierowniczki kontroli jakości. W 2012 roku zajęła stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii. Tym samym przejęła kluczowe obowiązki w zakresie adaptacji prac technologicznych dotyczących monitoringu mediów do potrzeb klienta zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

 

 

 

— Ta nominacja jest dla mnie powodem do dumy, ponieważ dodatkowo potwierdza, jak ważną rolę w biznesie odgrywają kobiety. Od lat zarządzam zespołem, w którym dominują mężczyźni i doskonale wiem, jak rzadka jest to sytuacja. Na szczęście z roku na rok zauważalne są zmiany idące w kierunku, który obecnie mamy szansę zaprezentować jako firma w ramach dobrych praktyk na rynku — komentuje Agata Andruszkiewicz, członkini zarządu IMM.

 

 

 

Monika Ezman ma ponad 18 lat doświadczenia w branży medialnej. Karierę rozpoczynała w roli reportera radiowego, następnie dołączyła do IMM jako analityk informacji mediowych. Krótko po tym zaczęła szkolić i wdrażać w tajniki świata mediów nowych pracowników. W 2014 roku przyczyniła się do rozszerzenia kompetencji działu zajmującego się zarządzeniem zleceniami o kontrolę i audyt procesów produkcyjnych. W wyniku tej zmiany dział przyjął nową nazwę — Centrum Zarządzania Jakością, a Monika objęła stanowisko dyrektorki. Od kwietnia 2020 roku zarządza także Działem Analiz i Raportów, a od 22 czerwca 2022 wraz z Agatą dołączyła do zarządu IMM.

 

 

— Przede wszystkim dziękuję za zaufanie. Cieszę się, że w IMM wiedza i zarządzanie nie mają płci. Optymizmem napawa także fakt, że w mediach coraz częściej mówi się o kobietach odnoszących biznesowe sukcesy. Jak pokazują nasze dane, tylko w czerwcu 2022 w internecie i social mediach o przedsiębiorczości kobiet każdego dnia wspominano średnio aż 60 razy, z czego większość materiałów to całe artykuły na ten temat. Jeszcze pięć lat temu tego typu medialnych treści było o połowę mniej — dodaje Monika Ezman, członkini zarządu IMM.

 

 

 

[1] Badanie przeprowadzone metodą CAWI na próbie 747 osób z różnych branż i na różnym etapie kariery. LiveCareer, 2021 rok.

 

 

Kontakt dla mediów:

Sylwia Dobkowska
Kierownik Działu PR & Marketingu
@: sdobkowska@imm.com.pl
kom.: +48 502 422 574

 

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg