AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Kongres Wiedzy PRoto już 20 listopada!

Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy okazji jubileuszu 20-lecia swojej działalności.

 

Sztuczna inteligencja ma coraz większe znaczenie w świecie komunikacji marketingowej. Wielu ekspertów zastanawia się, jak ta technologia zmieni codzienną pracę specjalistów oraz jakie wyzwania przed nimi postawi. Właśnie temu poświęcona będzie konferencja organizowana przez PRoto.

 

Wydarzenie ma odpowiedzieć na pytanie, czy branża komunikacji i marketingu znajduje się już w fazie działania, wykorzystując pełen potencjał AI, czy dopiero zaczyna proces tworzenia nowych rozwiązań korzystających ze sztucznej inteligencji.

 

Kliknij tutaj, żeby zarejestrować się na wydarzenie!

 

Podczas kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i paneli dyskusyjnych poruszających zagadnienia takie jak:

  • Wykorzystanie AI w codziennej pracy agencji oraz działów marketingu i PR
  • Przyszłość komunikacji marketingowej w świetle AI
  • Prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach komunikacyjnych
  • Polecane narzędzia AI do zastosowania w codziennej pracy
  • Trendy w kontekście AI i nie tylko

 

Kongres organizowany jest w związku z 20-leciem działalności PRoto.pl, wiodącego portalu branżowego, poświęconego sektorowi komunikacji marketingowej. Z tej okazji w programie konferencji znalazła się dyskusja podsumowująca minione 20 lat w branży.

 

Wśród prelegentów znajdą się tacy eksperci jak:

  • Tomasz Klekowski, doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa,
  • Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B,
  • Anna Wawszkiewicz, Marketing Managerka w More Bananas,
  • Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT,
  • Agata Staniszewska, dyrektorka działu komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals,
  • Igor Bielobradek, specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce,
  • Olga Adamkiewicz, ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI,
  • Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations,
  • Paweł Sanowski, prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów,
  • Karol Stryja, autor podcastu 99 Twarzy AI,
  • Monika Borycka, założycielka i CEO marki TrendRadar,
  • Katarzyna Życińska, prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38Content Communication,
  • Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju w K+ PR (K+ Group),
  • Michał Dunin, Managing Director Webtalk, lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji.

 

Konferencja jest skierowana do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji na swoją codzienną pracę, a także do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem nowoczesnych technologii w biznesie.

 

Kongres „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?” to obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego, kto chce być na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia, w tym pełną agendę, można znaleźć w zakładce Kongres na PRoto.pl. Bilety są dostępne na stronie.

 

Zarejestruj się już dziś. Weź udział w wydarzeniu pełnym praktycznej branżowej wiedzy oraz świętuj z nami 20-lecie PRoto!

 

Do zobaczenia 20 listopada w Warszawie!

 

Partnerem głównym wydarzenia jest Instytut Monitorowania Mediów.

 

Partnerami konferencji są także Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska, Polska Organizacja Reklamodawców.

 

Patronat medialny objęły: Press oraz aboutMarketing.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg