Media wciąż bez kobiet — wyniki badania IMM dla Forbes Women
Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie dla Forbes Women zanotował spadek udziału kobiet występujących jako ekspertki w najpopularniejszych telewizyjnych serwisach...
WięcejInstytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie dla Forbes Women zanotował spadek udziału kobiet występujących jako ekspertki w najpopularniejszych telewizyjnych serwisach...
WięcejDezinformacja w social mediach na temat Ukrainy i Ukraińców wciąż wzrasta – wynika z badania realizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów...
WięcejJak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Rzeczpospolita po trzech miesiącach przerwy powraca na pozycję najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Na...
WięcejJuż po raz szesnasty Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte organizują konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”. Celem jest wyłonienie najlepiej sporządzonych sprawozdań...
WięcejWedług danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w 2021 roku politycy Prawa i Sprawiedliwości wypowiadali się w mediach ponad 3 razy...
WięcejRanking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w...
Więcej