IMM: Polowanie w Rossmannie – jak internauci zareagowali na przeceny.
Wystarczy jedna promocja, a cała Polska będzie o tobie mówić. Instytut Monitorowania Mediów zmonitorował ostatnie promocyjne szaleństwo w sieci Rossmann....
WięcejWystarczy jedna promocja, a cała Polska będzie o tobie mówić. Instytut Monitorowania Mediów zmonitorował ostatnie promocyjne szaleństwo w sieci Rossmann....
WięcejW celebryckim i blogerskim światku ostatnio zawrzało przez eksperyment Łukasza Jakóbiaka, który podzielił zainteresowanych na grupę gorącego wsparcia i zaciekłych...
WięcejNieważne czy chcesz poznać partnera czy dotrzeć do klienta. Poznaj Tindera. Aplikacja randkowa rodem z Ameryki: Tinder. Dla niektórych korzystanie...
WięcejWraz z nadejściem jesienno-zimowego szczytu zachorowań, Facebook i Twitter zapełniają się skargami Polaków na dolegliwości związane z grypą i przeziębieniami....
WięcejLokalne firmy z branży ślubnej wykorzystują popularność programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" telewizji TVN do promocji własnych marek w mediach...
WięcejAfera reprywatyzacyjna w Warszawie powodem wzrostu medialnego zainteresowania pracami Hanny Gronkiewicz-Waltz. Na przełomie sierpnia i września nazwisko szefowej stołecznego ratusza...
Więcej