Rożne pomysły, jeden argument: podatek obrotowy w social media
Jak dotąd, 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od...
WięcejJak dotąd, 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od...
WięcejJeżeli znikać z mediów społecznościowych, to tylko tak jak zespół Radiohead.Od kiedy grupa przygotowując się do promocji nowej płyty usunęła...
WięcejFacebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla...
WięcejW mediach społecznościowych i tradycyjnych Polacy w dyskusjach o Afryce zdecydowanie częściej używają słowa „Murzyn” zamiast określenia „Afrykanin” - wynika...
WięcejW marcu na szczycie rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” w Polsce znalazły się "AszDziennik" ex aequo z "Faktoidem", wyprzedzając serwisy z...
WięcejNa temat zbliżających się świąt Wielkanocnych tylko w ostatnich trzech dniach (od 21.03 do 23.03.2016) ukazało się ponad 12 tys....
Więcej