Social media pełne krwi, czyli krwiodawstwo w sieci
Facebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla...
WięcejFacebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla...
WięcejW mediach społecznościowych i tradycyjnych Polacy w dyskusjach o Afryce zdecydowanie częściej używają słowa „Murzyn” zamiast określenia „Afrykanin” - wynika...
WięcejW marcu na szczycie rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” w Polsce znalazły się "AszDziennik" ex aequo z "Faktoidem", wyprzedzając serwisy z...
WięcejNa temat zbliżających się świąt Wielkanocnych tylko w ostatnich trzech dniach (od 21.03 do 23.03.2016) ukazało się ponad 12 tys....
WięcejKoniec „Klanu” w TVP1 - poinformował serwis WirtualneMedia.pl powołując się na dyrektora Jedynki Jana Pawlickiego. I choć prezes TVP Jacek...
WięcejZgodnie z danymi IMM na temat nagrody przyznanej dla Leo w sieci od 25.02 do 1.03 ukazało się prawie 8,5...
Więcej