Jak pisać strategię komunikacji? Poradnik IMM dla młodych PR-owów.
Profesjonalna strategia komunikacji składa się z czterech podstawowych części: analizy wstępnej, strategii, realizacji i ewaluacji, które zawierają po kilka istotnych...
WięcejProfesjonalna strategia komunikacji składa się z czterech podstawowych części: analizy wstępnej, strategii, realizacji i ewaluacji, które zawierają po kilka istotnych...
WięcejJeśli ktoś w ciągu ostatnich kilku dni nie słyszał o Katarzynie Kalacie – kandydatce na prezesa ZUS, która jako jedyna...
WięcejDo ponad 30 parametrów, którymi w IMM opisujemy każdą wzmiankę z monitoringu mediów, na wiosnę dodajemy 4 kolejne. Monitoring Facebooka,...
Więcej„PRaktykuj za granicą” organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 10...
WięcejNajlepsze teksty nagrodzone w konkursie „Pióro odpowiedzialności” 2015 W 5. edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” nagrodzono dziennikarzy i ekspertów CSR publikacji traktujących...
WięcejNa miesiąc przed wyborami prezydenckimi media poświęcają najwięcej uwagi Bronisławowi Komorowskiemu, Andrzejowi Dudzie i Januszowi Korwin-Mikkemu - wynika z badań...
Więcej