W sieci fast food’ów
Na zakończenie sezonu letniego Instytut Monitorowania Mediów wykonał badanie dotyczące wakacyjnych przysmaków. Zauważyliśmy, że wraz z przyjściem sezonu urlopowego wzrosło...
WięcejNa zakończenie sezonu letniego Instytut Monitorowania Mediów wykonał badanie dotyczące wakacyjnych przysmaków. Zauważyliśmy, że wraz z przyjściem sezonu urlopowego wzrosło...
WięcejPolacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie 70 litrów. To daje...
WięcejO tym, że CSR (Corporate Sosial Responsibility) stanowi bardzo ważny element działalności przedsiębiorstw nie trzeba już nikogo przekonywać. O popularności...
WięcejMarketing miast, całych województw, gmin czy ogólnie miejsc odnosi obecnie coraz więcej sukcesów. W ostatnim czasie stał się o wiele...
WięcejWydawałoby się, że wakacje to czas wytchnienia, kiedy w mediach panuje spokój, a w serwisach informacyjnych królują tzw. michałki. W...
WięcejKiedy rozwijał się endorsement 1.0 mechanizm działania był prosty. Znana osoba zawierała umowę z firmą i stawała się twarzą tejże...
Więcej