Audyt Komunikacji Marketingowej – nowy projekt na rynku badań marketingowych
Specjaliści z tych instytucji połączyli swe siły, aby zaoferować produkt, który ma na celu nie tylko przeprowadzanie kontroli dotychczasowego wizerunku...
WięcejSpecjaliści z tych instytucji połączyli swe siły, aby zaoferować produkt, który ma na celu nie tylko przeprowadzanie kontroli dotychczasowego wizerunku...
WięcejEnergetyka znowu wstrząsnęła mediami. Niemal połowa listopadowych przekazów na temat bossów gospodarki poświęcona była branży energetycznej, zaś prawie 1/3 wszystkich...
WięcejWszechobecność Facebooka, skrajnie niepopularny Twitter oraz brak spisanych zasad postępowania w wypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej w internecie - to najważniejsze...
WięcejBadanie było prowadzone w trzech kategoriach: ekonomiści, doradcy, liderzy biznesu. W rankingu głównym zwyciężył Jacek Santorski. W poprzedniej edycji badania...
WięcejBloger, ekspert PSL ds. rynku. Dla niektórych postać anonimowa, innym znany głównie z przysyłania licznych maili - Janusz Piechociński. Kandydat...
WięcejJuż w listopadzie odbędzie się na Uniwersytecie Warszawskim III Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców, ze specjalną całodniową sesją warsztatową poświęconą metodom...
Więcej