Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?
Silna marka, czyli jaka? Rozpoznawalna wśród klientów, budząca zaufanie, oferująca najlepszą możliwą jakość – to tylko kilka cech, które przychodzą...
WięcejSilna marka, czyli jaka? Rozpoznawalna wśród klientów, budząca zaufanie, oferująca najlepszą możliwą jakość – to tylko kilka cech, które przychodzą...
WięcejW sierpniu na prowadzenie w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce wysunął się Onet. Portal odnotował ponad 3,9 tys. cytowań....
WięcejMiło nam poinformować, że oddajemy do Państwa użytku ulepszoną wersję narzędzia do badania medialnej siły marki na Platformie IMM. Dotychczasowy...
Więcej„Śledztwo Onetu. Polska Amunicja bez kontroli rządu. W grze 14 mld zł” autorstwa Jacka Harłukowicza otwiera sierpniowe zestawienie „O tym...
WięcejW czwartek 26.09 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla...
WięcejW sierpniu rozegrano pięć kolejek meczowych w ramach PKO BP Ekstraklasy, a na jej zapleczu – w Betclic 1. Lidze...
Więcej