Wyniki wyszukiwania są jak ciasteczka, czyli jak wykorzystać zmiany w Google
„Wyniki wyszukiwania są jak ciasteczka, chcesz je jeść prosto z piekarnika” – tym zachęcającym stwierdzeniem Google zaczyna informację o zmianach...
Więcej„Wyniki wyszukiwania są jak ciasteczka, chcesz je jeść prosto z piekarnika” – tym zachęcającym stwierdzeniem Google zaczyna informację o zmianach...
WięcejPrzepis na sukces naszej informacji prasowej w social media – opublikować na Facebooku czy wysłać przez Twittera? Pierwsze da nam...
WięcejKobiety robiąc „research” na temat kosmetyków bardziej cenią informacje pojawiające się na blogach niż w kolorowych pismach. Kupować wolą za...
Więcej„10 najlepszych praktyk w social media” to raport ASNE (American Society of News Editors), w którym zebrano wytyczne dla redaktorów...
WięcejGoogle wprowadził oficjalnie możliwość tworzenia stron firm i marek w sieci społecznościowej Google Plus.Lista firm, które już działają na G+...
WięcejJest kilka konkretnych lęków, które powstrzymują ludzi przed „lubieniem” firm na Facebooku. Przedstawiam wam badania opublikowane przez stronę emarketer.com. Uważam,...
Więcej