Jak mierzyć działania w sieci – wyniki badań Dell i Forrester Consulting
Im chętniej konsumenci udzielają się w mediach społecznościowych, tym więcej opinii i danych na ich temat chcą pozyskiwać firmy. Zdobyte...
WięcejIm chętniej konsumenci udzielają się w mediach społecznościowych, tym więcej opinii i danych na ich temat chcą pozyskiwać firmy. Zdobyte...
WięcejFacebook ogłosił uruchomienie nowej usługi, która, jak głoszą nagłówki w wielu portalach, ma konkurować z SMSami. Nowość nazywa się Messenger...
WięcejJapończycy chętnie komunikują się za pomocą Twittera. Na świecie z tej platformy mikroblogowej korzysta 200 mln osób, a z zeszłorocznych...
WięcejBossowie polskiej gospodarki 2 View more presentations from KompasSocialMedia...
WięcejAnalizując media społecznościowe można teoretycznie zbadać jaki wpływ mają poszczególni członkowie społeczności na swoich znajomych zgromadzonych w sieci. Ranking może...
WięcejW związku z rozwojem komunikacji w sieciach społecznościowych i roli, jaką odgrywają te kanały komunikacji w konfliktach m.in. w Iranie...
Więcej