Wzrost wydatków na media społecznościowe
54 proc. badanych północnoamerykańskich i zachodnioeuropejskich firm z sektora B2B planuje zwiększyć wydatki na media społecznościowe w 2011 roku –...
Więcej54 proc. badanych północnoamerykańskich i zachodnioeuropejskich firm z sektora B2B planuje zwiększyć wydatki na media społecznościowe w 2011 roku –...
Więcej„Ringer Axel Springer Polska, wydawca kilkunastu tytułów w Polsce, w tym „Faktu”, „Newsweeka” i „Forbesa”, po pozwie szefa MSZ zawiesił...
WięcejNie oglądasz telewizji, nie czytasz codziennych gazet, ale dostajesz 10 wiadomości tekstowych na dobę i jesteś na Facebook’u? Masz dwadzieścia...
WięcejRozpoczynając działalność w mediach społecznościowych warto pamiętać o podstawach. Powstają na ten temat obszerne naukowe i nienaukowe opracowania, poradniki i...
Więcej„Wrocław PR-em stoi” – mówili komentatorzy po zeszłorocznej edycji konkursu, kiedy wszystkie miejsca na podium zostały zajęte przez młodych adeptów...
WięcejKonkurs PRaktykuj za granicą jest organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów już po raz ósmy. W tym roku ponad 50 studentów...
Więcej