IMM monitoruje największą liczbę stacji RTV w Polsce
Od początku działalności firmy duży nacisk kładziemy na rozwój monitoringu stacji radiowych i telewizyjnych. Media te mają szczególne znaczenie dla klientów...
WięcejOd początku działalności firmy duży nacisk kładziemy na rozwój monitoringu stacji radiowych i telewizyjnych. Media te mają szczególne znaczenie dla klientów...
Więcej1 lutego 2010 roku rusza siódma już edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Do...
WięcejW związku ze wzmożoną ekspansją krajowych przedsiębiorstw na rynki światowe specjaliści od promocji coraz częściej stają przed realnym problemem sprawdzenia,...
Więcej„Agencja PR zatrudni młodą, dynamiczną osobę do pracy. Warunek konieczny: minimum półroczne doświadczenie i dobra znajomość branży”. Z taką sytuacją...
WięcejDostępna na platformie usługa IMM dokładnie określa wielkość widowni programów telewizyjnych zgromadzonych w wyniku monitoringu. Dane telemetryczne, podawane w tysiącach,...
WięcejTrzyetapowe zmagania studentów zainteresowanych PR-em i komunikacją społeczną w ramach konkursu „PRaktykuj za granicą” zaczęły się w lutym 2009 r....
Więcej