II etap PRaktykuj za granicą
Zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”! Trwał on od początku lutego i zgromadził rekordową liczbę osób...
WięcejZakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”! Trwał on od początku lutego i zgromadził rekordową liczbę osób...
WięcejRozbudowa oferty IMM obejmuje monitoring serwisów informacyjnych w lokalnych rozgłośniach radiowych w: • Gdańsku - Radio Eska Nord, Radio Plus...
WięcejOd maja br. w ofercie Instytutu Monitorowania Mediów znajduje się monitoring serwisu Internet Securities BusinessWire (Euromoney Polska) oraz Interfax CE....
WięcejOd 14 lutego przyjmowane są zgłoszenia do konkursu public relations, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. II edycja „PRaktykuj za granicą”...
WięcejProjekt ma na celu wypromowanie polskich talentów w dziedzinie public relations. Zadaniem uczestników będzie stworzenie strategii komunikacji dla jednego z...
WięcejNa przełomie 2004 i 2005 roku Instytut Monitorowania Mediów wygrał przetargi na monitoring mediów dla dwóch instytucji publicznych – Ministerstwa...
Więcej