Andrzej Bargiel na medialnym szczycie

Od 15 czerwca, kiedy Andrzej Bargiel wyruszył do Karakorum, do 24 lipca na temat sportowca opublikowanych zostało ponad dziewięć tysięcy materiałów w mediach tradycyjnych i internetowych. Jednak największe poruszenie można było zaobserwować w dniu, który zapisze się na stałe w historii światowego alpinizmu – 22 lipca. Wtedy Bargiel zdobył drugi co do wysokości szczyt Ziemi oraz zjechał z niego na nartach. Tego dnia jego nazwisko padło w polskich mediach ponad cztery tysiące razy.

Przez cały okres trwania wyprawy IMM zmonitorował najwięcej publikacji na Twitterze (65 proc.), w radio oraz na portalach. K2 Ski Challenge cieszył się popularnością zarówno w mediach klasycznych jak i społecznościowych. Łączna wartość dotarcia wszystkich materiałów wyniosła niemal 213 milionów. Ekwiwalent reklamowy wzmianek o wyczynie Andrzeja Bargiela osiągnął 12 milionów złotych.

Wiadomość o wyprawie Andrzeja Bargiela trafiła nie tylko do mediów sportowych – była podawana przez te największe oraz regionalne stacje telewizyjne (ponad 170 wzmianek) podczas głównych wydań serwisów informacyjnych, opowiadano o niej w audycjach radiowych (ponad 600 razy) oraz opisywano w prasie – głównie w dziennikach oraz gazetach z regionu małopolskiego. Dziennikarze przedstawiali biogram Bargiela oraz kolejne etapy jego wypraw. Niejednokrotnie – przede wszystkim w mediach społecznościowych – padały pytania o kolejne marzenia na liście skialpinisty, bo mało kto wierzy, że Andrzej Bargiel odłoży narty na strych.

W mediach społecznościowych posty informujące o sukcesie Andrzeja Bargiela były bardzo chętnie udostępniane (71 proc. wszystkich reakcji) razem z komentarzami, w których użytkownicy przekazywali swoje gratulacje. W pierwszej piątce mediów, które najwięcej informowały o Andrzeju Bargielu znajduje się TVN24 (62 materiały) oraz radio RMF FM (59 wzmianek).


Raport został wykonany na podstawie analizy publikacji z monitoringu mediów IMM z prasy, radia, telewizji, portali internetowych oraz mediów społecznościowych, dotyczących wyprawy Andrzeja Bargiela i opublikowanych w okresie 15.06-24.07 2018 r.

kontakt dla mediów: Magdalena Pawłowska, mpawlowska@imm.com.pl, tel. +48 22 378 37 50

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg