Bądź w kontakcie z autorami ponad 180 blogów!

O tym, że „Bloger relations” czyli komunikacja z blogerami jest w USA częścią pracy każdego PR-owca pisał na portalu proto.pl Borys Czychin. Najpopularniejsze polskie blogi mają zasięg porównywalny z tradycyjną prasą – 100 tys. czytelników miesięcznie.

– Blogerzy to ludzie, których pasją jest wyszukiwanie informacji na interesujących ich temat. Zwykle blogi są skondensowanym i głębokim źródłem wiedzy – stwierdza Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów – Prowadząc komunikację na temat nowych produktów czy usług warto pamiętać o internetowych liderach opinii w danej branży.

„Bloger relations” rządzą się własnymi zasadami, odmiennym od zasad kontaktów z dziennikarzami. O tym jak komunikować się z blogerami (i jak tego nie robić), wyjaśniał niedawno autor bloga Mediafun, Maciej Budzich. Warto pamiętać, że blogerzy to ludzie poszukujący nowinek i ciekawostek o branży, która ich interesuje. Nie muszą też być „poprawni politycznie” wyrażając swoje opinie na temat nowych usług czy produktów. Warto jednak informować ich o nowościach, szczególnie jeśli są one wysokiej jakości.

Aby ułatwić bezpośredni kontakt z liderami opinii w Internecie, od października baza mediaContact jest poszerzona o listę blogów w podziale na branże, którymi interesują się ich autorzy. Funkcja biura prasowego umożliwia sprawną komunikację z autorami ponad 180 blogów z 40 dziedzin, między innymi takich jak: moda i uroda, nowe technologie, kultura i sztuka czy sprzęt elektroniczny.

Dla osób lub firm prowadzących jedynie sporadyczne kontakty z mediami wprowadziliśmy usługę „easyContact” – możliwość przeprowadzenia jednorazowej wysyłki informacji do wybranych mediów. Zmieniona została także nawigacja i szata graficzna bazy mediaContact, co poprawiło intuicyjność jej obsługi.

Nowe funkcje można bezpłatnie testować po zamówieniu wersji demo na stronie www.mediacontact.pl.

mediaContact to narzędzie rozwijane przez Instytut Monitorowania Mediów. Składa się z codziennie aktualizowanej bazy kontaktów do mediów oraz zintegrowanego z nią biura prasowego. Zawiera ponad 7500 kontaktów do dziennikarzy i ponad 2000 kontaktów do redakcji, w podziale na 76 zakresów tematycznych.

Instytut Monitorowania Mediów od 10 lat świadczy usługi wyszukiwania i analizy informacji publikowanych w mediach oraz tworzenia raportów wizerunkowych. Stale monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, ponad 100 stacji RTV, polskie zasoby Internetu oraz social media.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg