Bestia pożarła Newsweek.com

W ubiegłym roku doszło do połączenia redakcji tygodnika Newsweek i portalu The Daily Beast. Przeciwko pomysłowi połączenia redakcji i portali internetowych protestowali w zeszłym roku redaktorzy internetowej redakcji Newsweeka. Założyli w tym celu blog Save Newsweek, na którym ukazała się jedna notatka. Przez niemalże rok strony Newsweek.com oraz TheDaily Beast.com działały oddzielnie, miały inne szaty graficzne, prezentowały informacje w zupełnie inny sposób.

Dziś, jak co dzień przeglądałam strony internetowe różnych mediów. Odwiedziłam też Newsweeka i TheDailyBeast. Wpisałam adres Newsweek.com i zobaczyłam komunikat od Tiny Brown, redaktora naczelnego.

Moim oczom ukazała się zmieniona strona internetowa Newsweeka, bardziej przypominająca tę, która od dawna przypisana jest The Daily Beast. Zmieniła się czcionka, kolorystyka, liczba prezentowanych na stronie informacji, ułożenie poszczególnych elementów strony. Informacje zostały pogrupowane w bloki tematyczne, podobne do tych obecnych na The Daily Beast. Logo Newsweeka nadal jest wyeksponowane na górze strony. Obok wraz z logo The Daily Beast znajdują się informacje najpopularniejsze na tym portalu. W kolumnie po prawej stronie znajdują się okładkowe tematy z Newsweeka. Z adresu Newsweek.com zostałam przekierowana na http://www.thedailybeast.com/newsweek.html.

Spełniły się zeszłoroczne zapowiedzi nowych szefów połączonych redakcji. Zaprzestano publikacji na stronie Newsweek.com. Od tej pory internetowy Newsweek będzie miał swój kącik na portalu The Daily Beast. Tak kończy się historia nagradzanej strony internetowej Newsweek.com, której czytelnictwo wielokrotnie przewyższało liczbę czytelników wydania drukowanego i dwukrotnie portalu The Daily Beast.

Czy to kolejna oznaka nieuchronnie zbliżającej się tabloidyzacji mediów?

Źródło:
http://savenewsweekdotcom.tumblr.com/
http://www.thedailybeast.com/
http://www.thedailybeast.com/newsweek.html

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg