Biznesowe ujęcie mediów społecznościowych – Kongres For Social Media 2019.

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.

 

Odbywający się cyklicznie Kongres For Social Media to święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych. W czasie wykładów dowiedzą się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu. Nauczą się oceniać  potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce. A co więcej, nawiążą ciekawe i trwałe kontakty biznesowe, bo i temu sprzyja obecność na Kongresie.

Mocna strona? Merytoryka!

Organizatorzy z najwyższą starannością dbają o to, by wydarzenie dostarczyło uczestnikom praktycznych wskazówek i by wyszli z Kongresu z głowami pełnymi pomysłów, a nawet gotowych już rozwiązań do wdrożenia w swojej codziennej pracy.

W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów – praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w social mediach.

 

Czego się spodziewać?

Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce. Najlepsi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem:

Artur Jabłoński poradzi jak precyzyjnie kierować reklamy na Facebooku, Szymon Lisowski wskaże, co warto mierzyć i raportować, a Franciszek Georgiew zdradzi kilka tajemnic jaki content pomoże Wam zwiększyć swój zasięg organiczny.

A ponadto: trochę o Live’ach, czyli Tomasz Szambelan i twórca/Youtuber Admiros powiedzą jak i gdzie transmitować na żywo. Dowiecie się też jak zwiększyć efektywność swoich działań na Instagramie oraz które narzędzia pomogą zautomatyzować Waszą pracę w social mediach.

I last but not least: temat, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Marketerów: LinkedIn i jego biznesowa moc – jak zbudować na tej platformie markę i zdobyć dzięki LinkedIn klientów?

 

Tematy wystąpień na tegorocznym Kongresie:

  • Podsumowanie rynku social media w Polsce – aktualny zasięg i efektywność, ocena możliwości i potencjału – dla Twojego biznesu.
  • Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi.
  • 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt.
  • Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować.
  • Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady.
  • Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę
  • Kilka patentów na zwiększenie efektywności Twoich działań na Instagramie.
  • Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn.

 

Zapisy już ruszyły!

 

BILETY:
Swój bilet złapiesz na ▶ http://forsm.pl/#Formularz  – już od 520 zł.

 

W PAKIECIE:

  • Udział w całodniowym Kongresie For Social Media
  • Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
  • Możliwość indywidualnych konsultacji
  • Welcome pack
  • Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
  • Podczas dłuższej przerwy lunch
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo

 

Więcej na: www.forsm.pl

Istnieje możliwość dokupienia materiału video z Kongresu.

Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Napisz do organizatora: forsm@indm.pl

Organizator: in_DM / in Digital Marketing

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg