Blog Day 2011

31 sierpnia blogi i ich autorzy z całego świata obchodzili swój dzień – „Blog Day 2011” – nieformalnej inicjatywy zapoczątkowanej 6 lat temu. W czasie tego święta blogerzy mogą polecać swoim czytelnikom inne interesujące blogi. Więcej na temat zasad Blog Day można przeczytać na niezaktualizowanej stronie www.blogday.org/pl.htm.

Przy okazji międzynarodowego Dnia Blogów konkurs na najlepszy dolnośląski dziennik internetowy zorganizował Pasaż Grunwaldzki we współpracy z agencją Royal Brand PR – poinformowała wrocławska Gazeta Wyborcza. „Zwycięzców konkursu wybrało jury w składzie: Paweł Andrzejczuk, wrocławski bloger, autor bloga Wroclawzwyboru.pl, który zasłynął relacjonowaniem na żywo sytuacji powodziowej we Wrocławiu latem 2010 r., Anna Gondek, fotografka współpracująca z Brave Festivalem i festiwalem Santa Sofia di Strada we Włoszech, która pracowała m.in. z Janem Jakubem Kolskim przy filmach „Wenecja” oraz „Afonia i pszczoły”, Maciej Wołodko, konsultant agencji public relations, założyciel bloga o ginących zabytkach Dolnego Śląska – Zabytki.blox.pl, oraz Lucyna Róg, dziennikarka „Gazety Wyborczej” we Wrocławiu.” – czytamy w Gazecie.

Spośród zgłoszonych 68 blogów wybrano 16 finalistów – o tych blogach można poczytać tutaj. W kategorii „miasto-region” pierwsze miejsce przyznano Ewelinie Kodzis, autorce bloga Wrocławskie Kamienice. Jury zdecydowało także o przyznaniu ex aequo drugiego miejsca blogom Wrocław Fantastyczny i Tu jest mój dom. W kategorii „wakacje w obiektywie” jury nagrodziło Rewiry paranormalne Łukasza Biedermana. Jury przyznało także cztery wyróżnienia blogom: „Skok w bok”, „Kryzysowo”, „Tajemniczy Wrocław” i „Cakes and the City”.

Jury konkursu wymieniło również inne blogi, które zwróciły ich uwagę. Były to: Italia Non Fiction, Konceptualny, Wrocław Fotolog, Nad Morze,Wrocławska Biedronka, Zbigniew Piotrowicz, Druga strona ogrodu i Wędkarstwo Wrocław, Kryzysowo.pl, Patroni Wrocławia, Lissa Leśnica, Najstarsze drzewa, Śródmiejskie chłopaki, Wrocław nierządem stoi. Opinie jury na temat wybranych przez nich blogów można przeczytać tutaj.

Blog Day 2011 świętowała również redakcja blogów portalu Onet.pl. Redakcja przygotowała listę interesujących blogów, które chcą polecić swoim czytelnikom. Z okazji Blog Day redaktorzy przekazali sekcję Waszym Zadaniem na głównej stronie Onetu w ręce blogera Biszopa – Mateusza Biskupa. Redakcja opisała też historie trzech kobiet, których życie zmieniło się z powodu pisanych przez nie blogów, a znane postacie opowiedziały o sekretach blogowania. O swoich blogach pisały nie tylko redakcje platform blogowych, ale również sami blogerzy, którzy chętnie polecają innym czytane przez siebie blogi.

Zachęcam też do śledzenia na bieżąco informacji na stronie Blog Forum Gdańsk, bo już w październiku po raz drugi w Gdańsku odbędzie się spotkanie blogerów, a wkrótce będzie można zgłaszać się do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu.

Źródło:

Jola, Dzień Bloga 2011 – świętujemy, onetblog.blog.onet.pl, 31.08.2011
lucy, Poznajcie finalistów konkursu Blog Day 2011, wroclaw.gazeta.pl, 28.08.2011
L. Róg, Blog Day 2011: Znamy najlepsze dolnośląskie blogi, wroclaw.gazeta.pl, 31.08.2011

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg