Blogi w mediach tradycyjnych

Media tradycyjne umożliwiają swoim pracownikom, znanym osobom i odbiorcom wyrażanie opinii. Często medium decyduje się nie tylko umożliwić dyskusję ekspertów, dziennikarzy i społeczeństwa na antenie, bądź na swoich łamach, ale również angażuje do rozmowy media społecznościowe.

Od roku media w większym lub mniejszym stopniu wykorzystują Facebooka, Twittera, Blipa czasami również inne serwisy. W przypadku niektórych mediów od kilku lat nieodłącznym elementem internetowej obecności redakcji stały się platformy blogowe. Strony internetowe dostarczają informacje, a blogi umożliwiają wyrażanie opinii. Każde medium ma jednak swój pomysł na taką komunikację. Na przykład na platformie blogowej Polityki znajdziemy wypowiedzi kilkudziesięciu dziennikarzy i ekspertów. Na platformie blogowej Newsweeka bloga może założyć każdy. Na stronie internetowej Polskiego Radia możemy poczytać blogi dziennikarzy, podobnie na stroni internetowej Rzeczpospolitej. Na stronie internetowej Gazety Wyborczej znajdziemy blogi dziennikarzy i blogi zaprzyjaźnione, a na nowo powstałej platformie blogowej radia RMF Classic piszą dziennikarze z różnych redakcji i pisarz Stefan Chwin.

Niekiedy to sam blog staje się medium i ma więcej czytelników niż redakcyjne strony internetowe. W wolnym czasie warto zajrzeć na redakcyjne blogi, nie tylko po to, żeby poznać opinie dziennikarzy, ale też po to żeby sprawdzić co ciekawego nie miało szansy ujrzeć światła dziennego na antenie lub na papierze.

+-
+-
+-
+-

Platforma

Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!

Moduł analityczny

Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!

AMI

Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!

MediaContact

Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Biuro Prasowe

Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!

Admonit

Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!

Maksymalny rozmiar pliku: 500kB Dopuszczalne formaty: png, jpg