70 drużyn, 700 zawodników i 25-milionowa publiczność w mediach
W efekcie publikacje na temat piłkarskich zmagań młodzieży z domów dziecka miały szansę zostać wyświetlone nawet 25 mln razy –...
WięcejW efekcie publikacje na temat piłkarskich zmagań młodzieży z domów dziecka miały szansę zostać wyświetlone nawet 25 mln razy –...
WięcejWsiąść do pociągu, ale jakiego? IMM zmonitorował dyskusję o dziesięciu największych przewoźnikach ujętych w zestawieniu Urzędu Transportu Kolejowego na temat...
WięcejMistrzowskie zaangażowanie Rafał Wilk, dwukrotny mistrz olimpijski w handbike’u z Londynu, wzbudził dwukrotnie więcej interakcji w serwisach społecznościowych niż Natalia Partyka...
WięcejPod względem popularności w internetowych dyskusjach w sierpniu wśród producentów lodów prowadzi Koral, zyskując 37-procentowy udział w dyskusji. Pierwsze miejsce...
WięcejMedialne podium? Złoto dla Natalii Partyki Od 1 czerwca do końca lipca najwięcej, bo prawie 1,2 tys. informacji, pojawiło się na...
WięcejW ciągu zaledwie 5 dni w internecie pojawiło się ponad 9 tysięcy polskojęzycznych publikacji na temat Powstania Warszawskiego. Oprócz postów zachęcających...
Więcej