IMM: Zakupy zaczynają się w social media. Pierwsze półrocze w branży handlowej.
W mediach społecznościowych wygrywa ten, kto szybko reaguje na pojawiające się tam informacje oraz umiejętnie je wykorzystuje. Informacje zgromadzone w...
WięcejW mediach społecznościowych wygrywa ten, kto szybko reaguje na pojawiające się tam informacje oraz umiejętnie je wykorzystuje. Informacje zgromadzone w...
WięcejUwaga! Lądujemy! Od 1 kwietnia do 30 czerwca we wszystkich mediach pojawiło się prawie 30 tys. publikacji, w których padły słowa...
WięcejJak wynika z analizy dyskusji w sieci, Polacy w rozmowach o szczycie najczęściej wspominają o prezydentach Andrzeju Dudzie i Baracku...
WięcejEmocje biorą górę. W okresie od 1 do 28 czerwca, biorąc pod uwagę nazwiska wszystkich kadrowiczów uczestniczących w Mistrzostwach, na prowadzenie...
WięcejWedług badania „Podrobione jest kradzione. Czy Polacy są oryginalni?” przeprowadzonego przez ARC – Rynek i Opinia aż 42% respondentów kupuje...
WięcejIMM zmonitorował marki turystyczne na podstawie rankingu przygotowanego przez dziennik Rzeczpospolita. Od 15 maja do 15 czerwca we wszystkich mediach...
Więcej